25 Aralık 2014 Perşembe

ARMANİ EAU D'AROMES - Giorgio Armani



 Armani Eau d'Aromes, Giorgio Armani tarafından üretilen odunsu ve baharatsı erkek kokusu. Oldukça yeni bir koku hatta bu yılın kokusu demem gerekir çünkü 2014 yılında üretildi. Armani'nin yeni bir kokusu, öteki parfümlerin oranları ile oynanarak yeniden üretilmiş bir koku değil. Aromatik baharatlar, turunçgiller ve odunsu notalar oldukça sıcak ve gayet dengeli bir tatlılık vermektedir. Notaların uyumlu olduğunu rahatça söyleyebilirim.

 Parfümün notaları şu şekilde;

 Başta: Bergamot ve Mandalin

 Ortada: Zencefil ve Paçuli

 Temelde: Vetiver, Kakule ve Adaçayı




 Dizilim bu şekilde, sade bir dizilimi var. Karışık ve kompleks bir yapı kullanmamışlar. Açıkçası bu da parfüme rahat bir kullanım katıyor. Başlangıçta hareketli ve ekşimsi turunçgil harmanı ile açılıyor. Bergamot burada biraz baskın. Turunçgillerden sonra aromatik ama yumuşak baharatlar yerini alıyor ve parfüm oldukça tatlanıyor. Zencefilin temelde durduğu bu kısım zengin ve kıymetli bir hava katıyor. Lüks bir şey kokluyormuşsunuz gibi hissiyat veriyor. Devamında ise yumuşak tatlı baharatlar yerini odunsulara bırakıyor ancak bu odunsularda da biraz olsun baharat yine mevcut bulunmakta. Bu kısımda ben biraz sabunsuluk hissettim ama rahatsız etmedi açıkçası. Belki adaçayı bu hissiyatı vermiştir emin olamıyorum.
 Parfüm bu odunsu hafif tatlı baharalılıkla sonlanıyor. Paçulinin baskın olduğu oldukça tatlı bir kapanışı var.


 Tatlılık mevcut ama bu tatlılık şekerli ve kadınsı bir havaya bürünmüyor. Notalar oldukça dengeli ve hepsi ayrı ayrı hissedilir durumda. Parfüm oldukça istikrarlı ilerliyor, kokudaki değişimi siz de anbean hissedeceksinizdir.
 Parfüm teninize oldukça çabuk yerleşiyor. Baharatlar ve odunsular ile kurumaya başlıyor.
 Odunsular kokuyu dengeli tutarken, baharatlar kokuya küçük tatlı vurgular katıyor.

 Kalıcılık: Oldukça iyi, Tenimde bir güne yakın kaldı!

 Fark edilirlik: Orta, Bir kol mesafesi uzaklıktan hissediliyor. Yakınından geçtikleriniz fark edecektir

 Yaş: 18-30 arasına rahatça uyar bence.

 Kullanım: Yaz dönemi parfümü ama baharda veya güzde kullanılmaması için hiç bir sebep yok bence. Kış için kullanılmamalı. Gün içi kullanım içinse ben gündüzleri kullanılmasını öneririm.

 Çekinmeden alınabilecek, ederini karşılayan bir parfüm Armani Eau d'Aromes. Sıcak ve ılık havalar için oldukça uygun. Akdeniz insanı için yapılmış da diyebilirim bu parfüm için. Beni oldukça tatmin etti bu parfüm hatta ben bu denli uzun bir kalıcılık beklemiyordum, oldukça şaşırdım diyebilirim. Alır mıyım, evet alırım. Beni tatmin etti bu parfüm. Ek olarak bu parfümün gayet başarılı olacağını düşünüyorum, iyi bir satış yakalar bence. Bana kalırsa yeni çıkmış bu parfümü iyice yaygınlaşmadan alıp kullanmalısınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder