28 Aralık 2014 Pazar

ONLY THE BRAVE WILD - Diesel


 Only The Brave Wild erkeği, doğanın vahşi ormanlarında bulunduğu kadar uygar kentin yaşamına da aittir
 O, etrafı karanlık sislerle ve yoğun nemli kokular ile sarılıyken, bitkilerin nasıl nefes alıp verdiğini teninde ve hatta tüm hücrelerinde hisseder. O rüzgar gibi koşup, yıldırıma meydan okurken kendini tamamen doğa ananın çocuğu gibi hisseder. Uygar kent yaşamının sokaklarını ve yollarını uzaklardaki ormanların derinliklerinden doğan gücü ile doldurur. Yavaş yavaş doğayı ve bitkisel yaşamı betonla, vahşi yaşam tutkusunu şehrin hızıyla harmanlar.

 Only The Brave Wild kokusunu, köklerini doğanın kalbinin içinden alır, vahşi ve işlenmemiş! O, kendi dünyasını şekillendirmek için yeterince güçlüdür. Diye söylemiş Diesel, çoklu üretim firmaları gibi oldukça reklam kokan ve iddialı bir açıklama yazmışlar bu parfümüne. Bakalım işin aslı nasıl

 Nota dizilimi şöyle;

 Başta. Limonotu, Limon ve Karabiber

 Ortada: Küçük hindistan cevizi, Lavanta, Sardunya ve Kumarin

 Temelde: Sedir, Yosun, Vetiver ve Hindistan cevizi





 2014 yazı için üretilmiş bu parfüm 2009'da üretilen Only The Brave koleksiyonuna dahil. Parfüm Antonie Maisondieu ve Shyamala Maisondieu imzasını taşımakta

 Bu parfüm için diyebileceğim farklı bir Hindistan Cevizi parfümü olduğudur. Çünkü başlangıçta resmen meyve bombardımanı ile domine olmuş şekilde başlıyor. Tamamen keskin narenciyeler etkin burada, limonotu ve limon etkisi, karabiber burada hafif bir ölçekte. Zira bence iyi olmuş bu Türkiye'deki birinin karabiber kokmak isteyeceğini pek sanmıyorum. Ardından narenciye ve karabiber etkisini kaybetmeye başlıyor ve yosunlu baharatlı Hindistan cevizi kokusu ortaya çıkıyor. Yalnız bu diğer Hindistan çevizli parfümlere hiç benzemiyor. Hindistan  cevizi insanlara kumsal, deniz, güneş çağrıştırırken bu gayet sınıflı ve  sakin duruyor.

 Only The Brave parfümler içerisinde en beğendiğim bu olabilir. Açıkçası adında geçen "wild" vahşi anlamına pek katılmıyorum bana o kadar vahşi gelmedi ya da vahşilikten kasıtları bu ciddi ama insanı çeken bir vahşilik idi tam bilemiyorum artık. Only The  Brave ürünleri içerisindeki en olgun ürün bu olmuş bence. OTB Tattoo gibi tatlı değil ve ya orijinali gibi çocuksu değil.



 Yeşil, bitkisel ve ferah. Başlangıçta meyveler var. Tatlı ama rahatsız edecek bir tatlılık değil. Sonra çiçeksi ve Hindistan cevizinin ön hazırlıkları. Temelde de Hindistan cevizi ve yosun. Nemli bir yaz günü için uygun.

 Kalıcılık:  5-7 saat arası kalıcılık var diyebilirim ben.

 Fark edilirlik: Bir kol mesafesi diyeyim. yanınızdan geçenler alır, yanınızda oturanlar alır ama girdiğiniz ortam da fark edilmez.

 Yaş: 20-40 aralığı için uygundur.

 Kullanım: Yaz parfümü dedim ama cıvıl cıvıl bir yaz parfümü değil. Baharda ve güzde de rahatça giyile bilir. Gece ve gündüz içinde uygun. Çok fazla sıkmanız sıkıntı yaratmaz.

 Only The Brave Wild, yaza yönelik yeni çıkmış bir Diesel parfümü. Beğenmedim diyemem ama koku içeriği olarak bana hitap etmiyor. Ben kendim için almam çünkü Hindistan cevizi kokusunu pek sevmiyorum. Almayı düşünen kişiler için önerim önce gidin bir 1-2 fıs sıkın bileğinize gün içinde ara ara koklayın. Hindistan cevizini severseniz size uyar bu parfüm. Geri kalan kısımları çoğu yaz parfümü gibi aynı zaten. Ayrıca Diesel'in bu yumruk şişe tasarımını sevmiyorum söylemem gerek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder