22 Ocak 2015 Perşembe

ONE SUMMER - Calvin Klein


CK One Summer sınırlı sayıda 2013 yılın için özel üretilmiş bir seri. Tazeleyici narenciye, meyve, sucul notalardan oluşma aromatik bir havada bulunan yeni kombinasyon ile karşınıza çıkıyor. Kompozisyonun başlangıcı narenciye ve sucul notalardan oluşmakta size yaşattığı his için uygun sözcük ise "şelale". Ardından ise orta notalarda sulu bir karpuz ile karışmış salatalık ve su zambağı karşınıza çıkıyor. Temel yapıtaşı olarak ise daha çok miskin ve yosunun sakin tonları hakim.

 Nota dizilimi;

 Başta: Narenciye ve Sucul notalar

 Ortada: Salatalık, Karpuz ve Su zambağı

 Temelde: Misk ve Yosun






 Sıcak yaz günlerinde alternatif olarak bakılabilecek ve denenebilecek bir koku CK One Summer. Calvin Klein'in her yıl bir yenisini çıkarttığı CK One serisine ait bir parfüm zaten.

 Parfüm görünüşünden içeriğinden bağırıyor resmen ben suculum, yazlığım diye, zira öyle de. Açılışı oldukça ferah ve sucul bir açılış. Başlangıçta narenciye oldukça etkin. Hoş meyvemsi bir tat katıyor. Hafif ekşimsilik burada hakim. Orta notalara geçilmeye başlandığında ise karpuzun tatlılığı hissedilmeye başlıyor. Burası daha oturaklı sakin bir evre. Salatalık ve karpuz burada hakim. Açıkçası kendi fikrimi söyleyeyim ben burada biraz sıkıldım. Salatalık kokusu beni sıkıyor, pek sevmiyorum ben. Orta notalarda zambak devreye giriyor, bu kısıma biraz çiçeksi aroma katıyor. Ben bu etkiyi çok beğendim. Farklı olmuş, alışılanın dışında olmuş ve güzel olmuş.
 Alt notalara geçtiğimizde ise karşımıza biraz odunsu hava katan yosun ilk olarak bizi selamlıyor. Kalıcılığı arttırması gerek yosun ve misk pek başarılı olamamış anlaşılan. Kalıcılık pek artmıyor bu temel evrede. Miskin verdiği o hoş "mis" gibi koku temelde etkili.



 Nasıl diyeyim parfüm ben de "denize düşmüş karpuz" havası uyandırdı. İçeriklerinden ötürü böyle bir metafor kullandım sanırım :). Parfüm biraz değişik olmuş açıkçası. Yaz kokusu olarak geçen alışılagelmiş şeylerden biraz farklı duruyor. Değişik notaları güzel kullanmışlar. Oldukça hoş bir yaz parfümü yapmışlar. Gayet hoş bir ferahlık hissi yarattı bu parfüm.Koku güzelliği olarak gayet güzel bence. Yine de şu salatalığı beğenmedim onu söylemek istiyorum :) ama kendi tercihim bu ciddiye almayın onun için bu kısmı.

 Kalıcılık: Ortalama altı 5-6 saat

 Fark edilirlik: Ortalama, yakınınızdan geçenler fark edecektir. yani böyle bir kol mesafenizden, omuz mesafenizden geçenler filan

 Yaş: 30- diyeyim 30+ ya yakışmayacaktır bence, kendileri de kullanmazlar zaten.

 Kullanım: Kesinlikle yaz kokusu, baharları da kullanılabilir. Tamamen gündüz kokusu. Gece için komik duracaktır.

Kalıcılığı ve fark edilirliği ortalama altı. Koku güzelliği gayet iyi. Oldukça uygun fiyatlara da bulunabilen bir parfüm. Büyük beklentilere girilmeden rahatça alınıp kullanılabilecek bir parfüm. Tekrar söyleyeyim eğer benim gibi salatalık kokusunu sevmiyorsanız gözünüz kapalı almayın bunu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder