28 Eylül 2018 Cuma

VALENTINO UOMO UNTENSE - Valentino




   Valentino Uomo Intense ebedi zerafeti İtalyan mirasından gelen genç bir varis olarak tasarlandı. 2014 yılında çıkan Valentino Uomo'nun yeni versiyonu olan Valentino Uomo Intense 2016'da daha yoğun, daha karizmatik ve daha erkeksi olarak piyasaya çıktı.

   Kompozisyon yumuşak ve kaliteli bir deri gibi. Parlark ve kesinlikle derin... Tam bir İtalyan stili parfüm anlayışını yansıtıyor. Asıl parfüm daha çok açık deri notalarına sahipken yeni Uomo Intense daha yoğun bir biçimde koyu deri notalarını burnunuza sunuyor. Başlangıç notaları misk adaçayı yağı ve taptaze mandalina içermekte. Orta notalara yani kalbe geldikçe zarif  bir süsen ve tonka fasulyesi, temelde ise kara deri ve vanilya notaları uzanmakta.

   Bu parfümün tanıtım yüzü olarak Fransız aktör  Louis Garrel objektifin karşısına geçti. Orijinal şişenin rafine tasarımı aynı kaldı fakat daha koyu gri tonlarında kaplanmış olarak karşımıza çıktı

   Nota dizilimi şöyle;

Başta:  Mandalina ve Misk Adaçayı

Ortada:  Süsen ve Tonka Fasulyesi

Temelde:   Deri ve Vanilya








Uomo Intense hızlı bir açılış yapıyor. Sıkar sıkmaz koku gayet yoğun bir biçimde vücudunuza çarpıyor. Gelen ilk koku hafif pudralı narejnciye kokusu hafif  maskülen çiçeksiliği de bir yandan hissediyorsunuz. Ama o da ne! Tıpkı orijinal parfümde olduğu gibi Valentino Uomo Instense de birisine benziyor. Tıpkı o da kendi aslı gibi Dior Homme serisine benziyor lakin isim benzerliğini de dahil etmiş bu benzerliğe. Kendisi Dior Homme Instense'e benziyor.

Başlangıçta kesinlikle tatlı narenciye kokusu burnunuza çalınıyor. Narenciye kısmı mandalinadan geliyor ve mandalinanına ada çayı da ortak oluyor. Başlangıçta pudramsı bir tavır var parfümde. Açıkçası baştan sonra bu pudramsı tavır var. Bunu yapan süsen denen yabancınınsa "iris" dediği nota. Daha hala ortalardayken tonka kokusu hafif olarak hissediliyor. Bu hafif vanilyamsı koku ona ait ve bu vanilyamsı koku saatler ilerledikçe daha da artıyor. Çünkü artık temel notalara varıyoruz. Bu temel kısımda parfüm ne anlattıysa cidden o. Sizi erkeksi deri kokusu ile sarmalayıp gayet maskülen hissetttirirken bir yandan vanilya ile içinizi dışınızı ısıtarak size modern dünyada olduğunuzu hatırlatıyor.


 Genel olarak erkeksi ve tatlı bir koku. Tatlı bir koku derken şekerli demek istemiyorum kesinlikle vanilya burnunuzda bir tatlılık bırakıyor. Bu parfümde de Valentino Uomo, Dior Homme ve Dior Homme Intense'te olduğu gibi o rujumsu pudramsı hava hakim. Notaları parfümü gayet kaliteli hissettiriyor. Bana kalırsa aslında daha hoş bir versiyon olmuş Uomo Intense. Ben Valentino'nun bu şişe tasarımınına bayılıyorum. Tamamen kendi markasını anlatan bir dizayn çünkü bu çıkık üçgenler. Oldukça çekici ve lüks duruyor.

 Kalıcılık: İyi  10 - 12 saat (Valentino Uomo'dan daha yüksek)

 Fark edilirlik: Orta-İyi bir kol mesefasinden ve az daha fazlasından fark ediliyor.

 Yaş: 30+ diyorum 18+ olan erkekler biraz düşünerek alsınkar diyorum.

 Kullanım: Kış ve Güz parfümü. Kesinlikle yazın kullanılmamalı size de etrafınızdakilere de yazık. Yoğun bir parfüm, çok sıkmak sizi ve çevrenizdekileri rahatsız edebilir. Öğleden sonrası için daha iyi sanki. Davetler ve yemekler için iyi olur gibi.

Benim beğendiğim, kulandığım ve sahip olduğum bir parfüm. Ben kokusunu başarılı buluyorum ve gayet güzel dönüşler alıyorum. Bu parfüme yakınsanız aklınızdan büyük ihtimal Dior Homme Intense de geçiyordur. Şöyle basir bir örnek vererek rahatlayım sizi. Valentino Dior'a göre daha vanilyalı. Dior daha pudralı. Her halükarda ikisi de başarılı parfüm, tercih sizin.

1 yorum: