29 Eylül 2018 Cumartesi

BURBERRY BRIT RHYTHM INTENSE - Burberry


Burberry yakın zamanlarda İngiliz Rock'ından esinlenmiş bir koku yaratacağını duyurdu. İlk  olarak Brit Rhythm for Him 2013 Eylülünde piyasaya çtıktı onu kadın versiyonu olan Brit Rythym for Her  2014 yılında takip etti. 2015 Şubatında ise birazdan anlatacağım parfüm ve onun kadın eşleneği olan Brit Rythim for Her Floral.

 Brit Rhythm for Him Intense orijinal versiyonuna göre daha maskülen bir havaya sahip, bu maskülenliğiniyse daha da yoğunlaştırılmış deri notalarından alıyor. Açılışında adaçayı, karabiber, pelin, nane ve kimyonun çarpıcı bir uyumuyla açılıyor. Ortadaysa paçuli, kehribar ve deriden oluşan yoğun notaları içerir bu yoğun notalarsa temelde "guaiac" odunu, tonka ve kaşmir ağacının oluşan odunsu tabana yerleşir.

Kendisi 90 ml'lik  Eau de Toilette Intense biçimde sizlere arz adilmiştir. Parfümün arkasındaki burun Dominique Ropion

Nota dizilimi;
 Başta: Adaçayı, Biber, Kimyon, Bergamot, İncir, Ahududu

 Ortada: Paçuli, Amber, Lavanta, Nane, Fesleğen

 Temelde: Guaiac Odunu, Tonka Fasulyesi, Kaşmir Ağacı, Deri, Sandal Ağacı, Vanilya






 Burberry'nin kokularını genel olarak beğeniyorum. Kokularını derken direkt parfüm olarak demeyeyim de burnuma gelen koku genel olarak beni rahatsız etmiyor hoşnut hissettiriyor. Ancak bu parfüm birazcık farklı benim açımdan. Kullandığım bir parfüm ve fiyat performans açısından bence bulabileceğiniz en hoş parfümlerden birisi. Nasıl koktuğuna geçecek olursak.

 Brit Rhythm Intense asıl versiyonu Brit Rhythm gibi benzer nota seçimi üzerine oturmuş gibi dursa da çok daha komplike ve çok daha  çarpıcı. Şunu kesinlikle söylemeliyim. Parfüm adındaki "Instense" kelimesini kesinlikle yansıtıyor. Edp performansı veriyor kesinlikle.
 Açılışta sizi hafif baharatlı muhtemelen karabiber ve kimyonun verdiği baharatsıık mecvut. Bunun yanında oldukça fetah bir açılış yapıyor. Bergamot ve adaçayının etkisi hissediliyor ayrıca başlangcın tatlı olduğunu söyleyebilirim ama ahududu ya da incir rahiyası aldım dersem yalan olur. 

Ortalara doğru ilerler ilerlemez etrafınızı yoğun bir amber kokusu kaplıyor. Kesinlikle hoş bir amber bu. Farkedilir, çarpıcı ve güzel. Hafif ferahlık burada da mecvut. Bu esnada vanilya ve deri rahiyaları etrafınızda dans etmeye başlıyor ve sizi sarmalıyor. Parfüm bana kalırsa baştan sona gayet pürüzsüz bir biçimde ilerleyip odunsu temele yerleşip. Tatlımsı, derimsi ve odunsu yapısıyla kapanışı yapıyor.
Bu kokuyu daha sonra bir tişörtünüzde, ceketinizde, kravatınızda koklayacaksınız ki bu günler sonra olacak ve o kokuyu alacaksınız emin olun. Kokladığınızda burnunuza ferah bir amber ve vanilya kokusu gelicek. Kesinlikle düşüncesi bile keyif verici.
                                            
Kalıcılık: 12 saatten daha fazla. Kıyafetinizde çok daha uzun süre muhafaza olacaktır.

Fark Edilirlik:  İyi, Bir kol mesafesinden uzaka varan bir parfüm. Bu ne demek, bulunduğunuz yerden kolunuzu açın yanınıza. Açtınız mı, harika! Yanınızdan geçenler parfümünüzü rahat rahat duyacaklar demek.

Yaş: 20-40 aralığı veriyorum ama 18-35'de diyebilirim geldi. 40'tan sonraya biraz genç işi kaçabilir sanki bence.

Kullanım: Ben bu kokuyu doğrudan kış aylarına yakıştırdım. Böyle üzerinizden kaşe kabanınızı çıkardığınızda karşınızdaki kişinin burnuna bu bu ferah baharatsılığın yanında vanilyanın tatlılığına sahip ama aynı zamanda derinin de maskülenliğini taşıyabilen bir kokunun çarpması gayet hoş olaiblir bence.

Özetle Brit Rhythm for Him Intense bence gayet başarılı bir koku. Beğenileceğini düşünüyorum kesinlikle. Bence beklentinin üstünde bir parfüm. Sahip olduğu yapı taze baharatsı, odunsu, tatlı ve deri aromalı. Tüm bunların dışında bu parfümde en beğendiğim nokta kesinlikle bir performans parfümü olması. Kendi piyasa madillerine göre oldukça iyi bir kalıcılığı ve fark edilirliğe sahip. Alır mıyım? Alırım :)

3 yorum:

  1. onur bey burada anlatılan burberry brit for him'mi yoksa burberry brit rythm'mi?bu ikisi isim olarak da şişe olarak da birbirine çok yakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "BURBERRY BRIT RHYTHM INTENSE" için Mahmut bey, yukarıda yazdım. Sanırım açıklamalarda üzerinde durmadığım için böyle gözüktü.
      Şişeleri çok fazla benziyor cidden :)

      Sil
    2. hem rhytym, hem for him ikisi de muhteşem kokular.kalıcılıkları fevkalade, düz kokular değiller saat geçtikçe koku değişiyor.ben ikisi arasında for himi seçtim fakat diğeri de muhteşem.diğer burberry'leri bilmiyorum ama bu ikisi benim kokladığım em güzel iki erkek parfümü.

      Sil